Thursday, September 22, 2011

entry terbaru!!

aahahaha..oppss..assalamualaikum.

well..agak excited sebenarnya sebab akhirnya dpt update blog..aaaha.mcm jakun giler kot. :P

ok.actually aku nak buat post baru mggu lepas,tp memandangkan xberpeluang nak buat,so terpaksa la tanggu dulu.kui3.
ok.mggu lepas.16 september,tau x ari apa?of coz la sue tau.kan3?ahahahaha.hari malaysia la...ok.mcm ntah pape je.actually,16 september tu ade lagi satu ari yg agak bermakna.mungkin bukan bagi aku,tp kwn aku.:P..istimewa la kot,sbb ari tu bday dia..aaaha..sori la kawan,aku wis lambat skit.bukan aku xingat,tp x sempat nak wish.aku nak msg mcm hesitate je.kau nak balas ke x.haha.nway,disini aku nak ucapkan SELAMAT HARI JADI YG KE-18 FAKRI.kui3.akhirnya kau dah masok grup 18 tahun. :)

nway,aku sangat2 berbangga menjadi anak malaysia. sbb . sbb. best. :) untung. kan? hahaha. org cakap skarang ni anak2 muda dah kurang semangat patriotik. kurang rasa cintakan negara. sbb semua dah mcm ade life sendiri. dan xpernah merasa kesusahan org dulu nak dpt merdeka. ade jugak yg kata org malaysia skarang ni dah x bersatu.da kurang perpaduan antara kaum. tp bg aku x. sbb bila aku masok kttaku pon ade la jugak rasa doubt pasal other races ni. tp actually,bila aku da masok kelas,start mingle dgn diorg,aku rasa mcm selamat. x penah rasa x best pon. dan rasa utungnya dudok kat alaysia. kami xpenah pon nak rasa lebih sini kurang sini. just rasa mcm kami org malaysia. dan kami boleh idup bersama dlm satu tmpat. and we do respect each other... :) ok./ itu je. bye!!!

No comments:

Post a Comment