Tuesday, January 24, 2012

13 hours....

assalamualaikum semua...

da lame x update entry baru. so here i come, with some ideas. hahaha, ~

skarang ni actually tgh cuti raye cine a.k.a cuti midsem kitorg. pandai ye KTT cari public hols gabung skali jd cuti midsem kitorg ye..hmm xpe2. asal dpt cuti jd lerr.oh.pasal result final sem aritu, still x lepas cutoffpoint. bhahaha. eh2. gembira plak aku ni, hm. xde ah. mmg la sedih. dah usaha kan,tp hasilnye xdpt lg. xpe2. reminder jgn nak lepak je. haha. exam midsem baru je abis last week. dan hopefully, kali ni lepas cutoffpoint sbb aku rase mcm yakin jep mase jwb aritu. huhu. insyaallah.

haha. pasal tajuk entri di atas. haritu balik terengganu dari rumah taman kenangan kat KTT, it took 13 hours to get home. aisehh.. rase mcm dah dudok kat india plak. ntah2 kat india pon x mcm ni. huhu. kwn aku dr sabah pon terkejut bila tau aku balik 13 jam. even dia pon 2 jam lebih je. mcm mane boleh jd 13 jam? hmm. ok. bermule dari rumah kat KTT, aku bertolak pukul 7.45 pagi ke erl yg mengambil mase 15 minit mcm tu. sampai2 kat sane, da termissed satu train.!! damn! aunty carol punye pasal la ni. aku ckp pukul 7.30, 7.45 baru sampai. aisehh...~kene tggu lagi stengah jam. hadoi. sampai kat BTS lam pukul 8.50, tggu lrt plak. naseb baik kejap je. kalau lama, dlm hati aku, da tertinggal la bas. xbalik tganu la aku nampaknye. huhu. dan aku slamat sampai kat putra lebih kurang 9.25 mcm tu.. dan sempat lagi pegi beli bfast kat McD, huhu.


ok2. sampai kat stesen bas. tp da pukul spuloh bas xsmpai lagi. huuuuuu. haru lagi. naik bas, 10.40 lebih baru gerak. hm. da lewat lebih stengah jam lerr.. gerak2. jalan jem pulak. ahahahaha. dah stuck sejam lebih. KL pon xkuar lagi. pe citer ni? kat highway pon bas gerak perlahan je. brenti rehat kat RnR temerloh. solat mkn pe sume.*xmkn mane pon. pastu ade lah manusia yg lmbat naik bas. drebar bas ckp stengah jam je, nah ambek kau sejam dia rehat. huhu. haru lagii..


tgok2 jam, da pukul 8 mlm. dehh~ xsampai kuala terengganu lagi. tp papepun, pukul 9 slamat smpai rumah.dan dpt jumpe fmily.dan kuceng yg dah besar dan gemok skarang. hm. kakak aku ckp, dia ni keje dia makan tdo je. main kat luar xnak. dah mcm garfield aku tgok. hmm. ok. tu je citer pasal 13 hours. ahad ni dah balik KTT. naseb baik naik flight. xdenyer aku penat2 sakit blakang dah. ok. bai.

No comments:

Post a Comment