Monday, December 12, 2011

Bermula lagi.

assalamualaikum semua..

aku kembali dgn entry yg terbaru yg kalian semua bace. haha. ye skarang ni aku ade kat KTT da. dan seperti yg aku jangka, acap x bawak pon laptop dia. tp jauzi yg bawak. haha, best2. so lepas ni aku boleh la nak pow dia punye laptop nak online. hahahaha. kesian dia. tp xpelah, dia kan da ade tab. lgpon umah ni da boleh main ps2, so, nnt dia da x attract ngn laptop ni. :P oh. kejam giler.

ok. semester baru da bermule utk budak2 a level KTT ni. maksudnye, perjalanan yg sebenar dah nak bermula. yakni nak menempuh exam as level. main2 boleh lagi, tp xleh la nak main2 bnyak mcm sem 1 dulu. nak tgok wayang shopping boleh je. haha. hmm. so semlm mcm biase, aku yg smpai dulu kat umah ni. tp nasib baik ade yg sampai lepas aku x lama lepas tu. xde ah rase keseorangan sgt mcm dulu. lepas tgah mlm, 7 org da sampai . sorg je lagi yg xdtg. iaitu roy. yeah. roy xdtg lagi. ==" tp xkesah sgt kot. haha. oppss. ok. so semlm siorg buat meeting pasal nak pndah apartment dgn mr zaini. tp apartment yg available x banyak. so, persaingan nak masok apartment agak sengit skarang. budak rumah aku yg betol2 nak pndah apartment cume aku ngn jauzi je. yg lain mcm ragu2 je nak masok. mayb da selesa tggal kat luar, tp bg aku, pndah apartment lg mudah kot utk aku blaja. budak2 dlm rumah pon 4 org je, so boleh la nak fokus blaja. kat sini dudok 8 org, bising plak tu, mane boleh nak blaja. hahaha


hm. so arini dah selase, dpt jadual baru. dpt lecturer maths baru. tp ingatkan boleh la start sem baru dgn suke ria. last2. sume kelas cancel, ==" adoi. mule2 chemistry,pastu fizik plak. pastu maths. last bio. sume dpt tau lepas satu satu. haih, kalaulah tau mcm ni jdnyer, baik aku balik sini semalam. adoi.. tp nak buat camne, dah sampai dah pon. lgpon semua da sampai. dan xde ah rase frust sgt. mayb roy dah tau kot pasal ni, dats y dia xdtg lagi. hahaha. okeh. tu je.


babai. :)

No comments:

Post a Comment