Thursday, May 5, 2011

.BLOG.

ok.arini nak post pasal blog.well,actually,aku sndiri xphm ape maksud blog sebenarnye..adekah ianya sabuah diari?atau sekadar cebisan idea yg diluahkan utk dikongsi dgn org len secara maya?atau sekadar jurnal kehidupan??haha...still got no idea bout it.

tp bg saye,blog hanyelah tmpat utk saye share pengalaman saye dgn pembace2 sekalian.bukanlah sebuah diari.dan blog ini juga bukanlah tempat untuk saya melepaskan perasaan marah atau mengutuk/menghina/memburukkan sesiapa..tp hanya benda yg baik2 shje..

dan kat blog ini juge saye mungkin menggunakan kate ganti name "saye" atau "aku" atau "ambe"(tiru kwn saye iatu payed)...dan yg pasti saye akan menggunakan jugak bhase atau loghat terengganu dengan agak meluas yep.sbb saye cintakan dan sayangkan loghat terengganu.dan saye rase bangge menggunakannya tanpa rasa malu.ye2.jadi,sape2 jgn nok komen ye.kalau xphm,boleh tinggalkan komen anda dan saye akan cuba untuk translate kpd bahasa melayu standad.ok??

**yayy..i shud've type this earlier,,=.=''

.THE END.

2 comments:

  1. aku tak faham ah kau nak cakap ape, boleh tak kau tolong translate? siyes, blur doe.

    ReplyDelete
  2. haha.:P
    its just an introduction to this blog.
    yg sepatutnyer aku tulis taip awal2 dulu.

    ReplyDelete