Sunday, June 19, 2011

setelah sekian lama.

ok.da lame x update blog yg hudoh ini dan lgsng x menarik.aku kini kembali lagi dgn entry yg mmg x menarik pon.saje je nak enteprem buat blog.hahaha,:)

dan.topik yg menjadi pilihan aku pd mlm ini adelah. jeng3~
pengalaman hang out bersama payed dan pda versi ke dua.versi pertama sebelum intebiu jpa.tp da lapok da,
dan kami baru je hang out 2 mggu lepas(BARU JE???)hahaha..**aku xde mood la nak update blog seblom ni.
tujuan kami hang out tu sebnarnya nak meraikan sahabat kami iaitu AHMAD FARID LUQMAN BIN ZAKARIA yg berjaya pegi ke usa di bawah tajaan jpa.dia baru je fly 11/6 yg lepas. kirenya farewell party la.haha.
dan satu lagi sebab, kali ni giliran pda belanja kami!!haha.setelah aku dan
payed berhempas pulas mengeluarkan duit membelanja kami saing2.
cadangan asal pda kene belanja kami ayamas.sbb mase kami jln2 aritu tgok harga ayam tu dlm rm 29++ je.means sesuailah.sbb aku ngn payed pon da belanja dlm 30 ringget jugak dulu.
tp nasib x menyebelahi kami.kedai tu buka,tp xde tmpat dudok.kuang2~
then,apalagi. McD la.:P
thnx pda sbb belanja kami bege2 yg besar dan BEST punyer!maap la ye sbb air milo aku mahal skali.

pastu plan nak pegi ke giant/mydin/ttc naik bas bandar. punye la tggu kat stesen bas bando tu,,tut tut,,dia brenti kat lain da..~aiyyo.haha.kami pon terkedek-kedek la pegi kat bas tu. tambang x mahal pon. rm 1 je. +++ ade aircond.fuh.!mewah giler.haha.


hah.tu dia!ni bas bando nyer.*credit to grandpa google.


ok.sambung balik.aku dgn pda pon dengan penuh terujanyer terus lah menunggang bas itu.maklumlah,da jd mcm org darat plok..tp punya la lmbt mcm siput.!!! huhu.
ok.diringkaskan citer.aku malas nak taip pnjng2.lepas kami bersalam-salaman dengan si USAboy tu,kami pon jln2 lah kat mydin jap.sementara tggu bas bando dtg ambek kami,kui3~
tp bila sampai je kat tmpat bas bando tu,tgok jadual dia 5.55 ptg baru ade bas.
masa tu baru je 3.55++ or 4 lebeh.,**memori aku x cukup nak tmpung ingatan masa tu,pastu hujan pulak dah.adoi.bencana btol!pastu otak mula lah ligat pikir nak balik dgn apa.jln kaki?panggil payed suroh ambek kami ngn kete dia??ohh..tidak.!kami buntu.haha.mok pda ade kol,nak ambek dia.sbb alang2 mak dia nak pegi umah saudara dia.mula2 ingt nak tumpangkan aku.tp kene ikot dia pegi sana,aku xjd.dah letih bhah!..kluar pukol 11. smthng.time tu da 5 lebih.
ok.pastu jumpa dengan tcer rohaida.erkk???


ouh.pnjngnye..sambung lagi.payed xleh ambek.mak pda pon x jd dtg .last2 aku msg kakak aku. dan kami pon slamat pulang.tp otw balik.fulamak.!punya lah pnjng trafik jem atas jambatan. masa tu dah dekta pukol 7.kuang3~.ok. tu je.

layan gambar pulak. :P



pda sedang bermesra dgn payed.makan ekrem tu.!aww.~romantiknya. :P




ni mase tgh tggu bas bando.ramai weh tourist time tuh.name pon cuti skolah kan.


har3~pda keboringan sbb bas bando jln mcm siput babi je.

ok.thats all.esok lusa ke bila2 aku rajin aku update lagi.chow.

**sedang menghitung hari sebelum aku masok kolej. nway,ish to pda: "babai.gudluk di mktb.esok mu dafta kan,jd lah pendidik yg akan mendidik anak bangsa utk kemajuan dan kegemilangan tamadun bangsa ya.!"

2 comments: