Friday, September 30, 2011

me again. :)

assalam readers...

for a week,,aku rase sgt2 bosan..y??sbb xdpt balik tganu?sbb cuak dgn org?haha.sbb dlm smggu ni dah brape banyak kelas cancel.aku pon dah naik cuak dah.dah la mggu sebelum tu pon, buat tahik mate je keje aku.kelas banyak cancel jugak.kalo shari 2 xde kelas ok lagi,ni dah 2 mggu.dah la silibus banyak lagi x habis.lecturer ajar kat kelas pon still blurr.xphm.haha.**actually byak mase nak revise balik,tp nak buat camne,malas.adoi.!!


well,actually,we have hot topic here.our maths lecturer going to leave ktt????hmm...bile aku dpt tau rumours pasal lec aku nak blah dr ktt,terus sedih.ok.miss fateha.dulu aku ingt dia agak psiko.tp lepas 3 bulan blaja ngn dia,aku dah serasi dgn care dia ajar kitorg,so kalau btol dia pindah.aku rase x semangat la..huuu..


last sunday,,kawan2 aku dah fly ke russia.yes.budak same batch ngn aku.diorg suem under yayasan terengganu sponsorship.actually,aku pon dpt offer YT ni buat medik kat rusia.i did thinking about it.to accept the offer.but,just because aku nak pegi tempat yg best,ade winter.ade salji,aku nak abaikan cita2 aku nak jd dentist?semestinya x.haha,.walaupon jpa offer aku dentistry kat india,tempat yg panas.xbes.tp,xpe lah.kita niat nak blaja kan.bukan nak melancong..nnt aku dah keje,dah dpt duit.mane tau satu hari aku dpt jejak kaki kat sane jugak.:) insyaallah.


ok.dats all.*i tried to call payed,who's currently at USA.tp direject.sbb aku xingt dia idd laa..hahahaha'ok.bye.!!!!assalam.

No comments:

Post a Comment