Tuesday, September 13, 2011

KTT 3

salam guys,,

hmm..masok bulan 9 ni dah dekat 3 bulan aku dudok kat ktt...rasenyer,banyak benda dah kot berubah kat aku..rase mcm d org lain plak.haih..dan mcm katak kat bawah tempurung plak..td aku bukak facebook,bace kat alumni brains, tau2 sir fadhli dah meninggal.innalillah...dia dulu aar kelas sebelah aku.tp aku tau dia baik.:)
-al fatihah utk sir-

ok..aritu dah exam dah.so resultnya,aku xlepas cut off point..muahahahaha..*ketawa kecewa.*
aku dpt buat 10 point out of 15..so,xlepas la.cutoffpoint PSD nak 12.hahaha..xpe coba lagi. final sem kene buat betol2 la.xleh main2 lagi dah..

xtau nak citer ape dah..wahahaha..oh ya.payed,bakpe mu xdok pon dlm salam perantauan..puah doh tggu,-.-

k ah..aku nak chow dulu..mggu ni mcm rilex semacm..semua dah sibok ngn preparation nak sambut mega raya lah.ape lah..malas aku nak kesah.so bnyak kelas yg cancel..haih...mlm ni pon xramai yg ade.aku pon pnam laptop org nak update blog nih.so,bosannyer...aduss...ok.nak blah.assalam. :)

No comments:

Post a Comment