Friday, September 2, 2011

CUTI DAH NAK HABIS,:(

hmm.
berdasarkan tajok entry di atas,cewaahh,,haha,nampak gayenyer,sampai esok jela aku umah,pasni da nak balik kolej daa...kalau ikot jadual , lagi 4 bulan baru balik umah..duuhhh,,lame tuu..dah la cuti max pon smggu je. :( saye nak cuti lebih boleh x??????huhu.. nnt kalau fly lgilah,.stahun skali pon belom tentu boleh balik msia,,

well...kali ni akau xde papepon nak post,mayb ni post last kot dlm mase beberape bulan.haha.sbb nnt kat kolej bukannye aku rajin pon nak update blog nih,.nway,spanjang raye ni xde ah meriah sgt.raye pon stakat 3 hari je,x best langsong, tp aku dpt brite yg agak mengejutkanlah..mase tu sedare mare aku dtg umah.then borak2 ngn mak aku pasal spupu aku kawen..kalau kawen tu xde hal lah sgt kan,.benda biase lah tu,tp yg buat aku terperanjatnye,spupu aku tu umonye same je ngn aku,, hahahahaha,,, terkejut giler aku,,pehal lah dia kawen muda sgt.baru 18 thun, tp ok gak kot..sbb boleh elak maksiat.kan3??hahaha

oklah.b4 aku blah,skali lg nak ucap slamat hari raya,,,tp kali ni khas utk seniors yg berada di india,KAK ONIE dan kawan2nya,,SLAMAT HARI RAYA!!!!:)first time raya kat negara org,,

*harap2 lah time aku nnt sempatla nak raye kat msia, insyaallah.

k bai,assalamualaikum...kalau aku rajin aku update lagi. muahahahahahaha

No comments:

Post a Comment