Thursday, December 8, 2011

NEW SEM. :)

assalamualaikum guys..

so dah lame actually aku xmenulis kat blog ni. da mcm hape ntah. tengah2 mlm ni baru aku rase nak bukak blog aku. manage to write a new thing. now i am. ;) ... hehe
skarang ni sebenarnya tengah cuti sem. yep. cuti sem. baru smggu abis exam final sem. haha. yg spesyelnye pasal ktt ni, cuti sem for a level students seminggu je. hahaha. kwn2 aku yg lain kat uni buat foundation pon cuti sebulan. budak2 ktt cuti seminggu lebih sehari due. kui3. nak buat camne kan. kelas kitorg pon x delah pack sgt. kadang2 sampai 2 hari xde kelas sbb lecturer bz. tp kwn2 aku kat lain semua bz dengan assignmentnye, testnye. so, this is ktt. thnx datin sbb x burden kami ngn kelas yg pack.

final exam aku aritu x impressive sgt sbb aku xdpt jwb dengan cemerlang. mungkin sbb aku masih terkapai2 mencari jalan yg betul nak adapt ngn situasi baru. i mean belajar dengan usaha sendiri. ye la sbb dulu kat skolah ckgu yg sumbat semua. student tadah je mulut nganga kene sumbat ngn tips la pebende. so skarang ni da x sama mcm dulu. skarang da lain. semua bende kene buat sendiri. xtau tanyer org pandai sikit. xpon pegi jumpe lecturer. ** aku xpenah pon jumpe lecturer. hahaha. ok. cukup pasal final aku.

so, skarang ni aku dah jumpe rentak aku nak blaja mcm mane. tggu mase je nak laksanekan misi ni, yakni lepas cuti sem. haha. so next week, no more main2. no more terlebih tdo, focus on my studies pulak. nnt bulan satu ade exam lg. of cos aku nak cemerlang mcm kwn2 aku yg da terlebih dahulu cemerlang dari aku. mungkin aku ni lambat skit, tp xpe, aku bukan org yg mudah mengalah. xkire sprint ke,lari ke,lari2 anak ke, jalan kaki ke, merangkak ke, ngesot ke, asalkan sampai ke matlamat diri yg jelas. aku xnak kecewa mcm senior2 aku yg terlebih dahulu makan garam dari aku, a level x lepas,last2 x leh fly. tu namenye buang mase da tenage. mungkin diorg x sengaje buat, tp as a lesson, usaha jugak sampai dpt.

hmm. cuti seminggu ni aku rase mcm aku x manfaatkan sgt kot. haha. seminggu je. mane cukup. so aku online mkn tgok tv. online makan tgok tv. pastu line internet ade problem 3 hari. baru harinin elok. oh. yesterday yakni semlm adik aku sit for his last exam paper EST. so dpt jwb kot. hahaha. kalau dpt stret a+ masok tv, aku jugak yg menumpang bangge. :P ok. joking. haha. ok not funny. so apelagi nak tulis..... xde kot. oh. baru aku prasan, mood aku nak menulis blog ni mase tengah2 mlm mcm ni. haih. kalaulah aku ade laptop sendiri, boleh la aku update blog tiap hari kat ktt. tp. hmm.. nak buat camne. :/

oklah. dats all for today, assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment